Wêreldwyd Klein elektriese voertuigmark Jongste neigings en dinamika, geleenthede en voorspelling 2022-2028
Nywerheid Voornemende
Die wêreldwye markgrootte vir klein elektriese voertuie was in 2021 sowat $164 miljard werd en na verwagting sal dit teen 2028 tot ongeveer $750 miljard groei teen 'n CAGR-koers van 12% oor die voorspellingsperiode. In hierdie verslag sal ons die volledige oorsig, groeidrywers, geleenthede en struikelblokke van die rigiede verpakkingsmark van 2022 tot 2028 dek
Klein elektriese voertuigmark: mededingende landskap:
Die sleutelspelers in die wêreldwye mark vir klein elektriese voertuie is ChargePoint Inc., Schneider Electric, Tesla Inc., BP Chargemaster, Shell International BV, Webasto Group, Siemens AG, EVBox, Eaton, Ingersoll Rand, Textron, Polaris, Baoya, Yogomo, Renault, Nissan Motor en Volkswagen AG.
Versoek vir GRATIS PDF-voorbeeldverslag: https://www.zionmarketresearch.com/sample/small-electric-vehicle-market
Klein elektriese voertuigmark: Oorsig
Klein elektriese voertuie is 'n gepaste oplossing vir toekomstige stedelike verkeersprobleme. Hulle werk op elektriese motors wat batterykrag benodig om te werk. Die batterye wissel van litium-ioon, gesmelte sout tot sink-lug en nikkel-gebaseerde ontwerpe. Hulle ontduik en verminder ook omgewingsbesoedeling deur konvensionele voertuie te vervang.
Daar was verskeie innovasies in hierdie arena wat dit regoor die wêreld verower het. Dit gee hoër kilometers, verskaf brandstofverbruik en straal minder koolstofvrystellings uit. Tuislaaifasiliteit en gladder bestuursgevalle is bykomende voordele daarvan.
Die voordele van klein elektriese voertuie bo konvensionele voertuie lê in hul bedryfskoste en brandstofkrag. Die koste verbonde aan sy roetine-instandhouding is baie goedkoper en dit maak staat op elektriese krag eerder as brandstofkrag wat relatief ekonomies is. Hierdie voertuie is ook klein in struktuur en klein vir maklike hefboomwerking. Klein elektriese voertuie is kleiner en ligter as gewone konvensionele voertuie en is geskik vir stadsbestuur te midde van swaar verkeer. Hierdie voertuie loop nie die risiko van skielike olie-uitputting nie, aangesien hulle voor gebruik gelaai word en kan vir kilometers aanhou, afhangende van die batterykrag.
Die wêreldwye segmentering van die mark vir klein elektriese voertuie volg
Volgens Voertuig Ry Tipe
Voorwiel-aangedrewe
Agterwielaandrywing
Vierwielaandrywing
Deur Tegnologie
Hibriede elektriese voertuig
Inprop-hibriede elektriese voertuig
Battery Elektriese Voertuig
Brandstofsel elektriese voertuig
Volgens Voertuigtipe
2 of 3-wiel
Passasiersmotors
Ligte Kommersiële Voertuie
Volgens voertuigklas
Luukse
Middelprys
Volgens Streek
Noord-Amerika
Die VSA
Kanada
Europa
Frankryk
Die VK
Spanje
Duitsland
Italië
Res van Europa
Asiatiese Stille-Oseaan
Sjina
Japan
Indië
Suid-Korea
Suidoos-Asië
Res van Asië-Stille Oseaan
Latyns-Amerika
Brasilië
Mexiko
Res van Latyns-Amerika
Midde-Ooste en Afrika
GCC
Suid-Afrika
Res van Midde-Ooste en Afrika
Covid-19 impak:
Covid-19 het 'n negatiewe uitwerking op alle motormarkte gehad. Dit sluit ook die mark vir klein elektriese voertuie in. Die pendel van die mense regoor die wêreld het afgeneem as gevolg van die intermitterende inperkings wat die markgroei in uiterstes belemmer het. Die afgeleë werkkultuur het ook die vraag na elektriese voertuie tot 'n groot mate verminder. Afgesien hiervan het die vervaardigings- en aanbodkoers van EV's afgeneem as gevolg van die verskuiwing in verbruikersvoorkeur vir noodsaaklike produkte. Wêreldwye vraag is ook ernstig geraak weens internasionale reisverbod gedurende daardie tydperk.
Klein elektriese voertuigmark: Groeibestuurders
Faktore soos brandstofdoeltreffendheid, hoë werkverrigting, lae emissies gekombineer met die regering se ondersteuning vir EV's veroorsaak markgroei
Voordele van elektriese voertuie soos brandstofdoeltreffendheid, hoë werkverrigting en lae emissie dryf uitsluitlik markgroei aan. Mense se hoër akkommodasie teenoor elektriese voertuigmodelle help die wêreldwye klein elektriese voertuigmark vinnig. Afgesien hiervan, veroorsaak die regering se regulering en nultoleransie op emissievoertuie in 'n groter mate 'n groter vraag na elektriese voertuie. Die regering is ook gretig om in die nabye toekoms laaistasies te begin en infrastruktuur te ontwikkel wat bevorderlik is vir die gebruik van elektriese voertuie. Dit het 'n wêreldwye vraag laat ontstaan, tesame met die waardes van die mark.
Die besoedeling en uitlaatgasse van konvensionele voertuie het gelei tot aardverwarming en omgewingsgevare. Die motorbedryf het met 'n doeltreffende oplossing vorendag gekom deur batteryafhanklike voertuie na vore te bring as 'n alternatief vir brandstofvoertuie. Hierdie faktor het die aanbodkoers van elektriese voertuie verbeter deur groei in die wêreldmark te verhoog.
Afgesien van dit alles, het staatsubsidies vir die aankoop van elektriese motors mense tot 'n groot mate beïnvloed om EV-motors meer as konvensionele voertuie te benut. Daarom is daar 'n groeiende neiging van elektriese motors regoor die wêreld wat markgroei gedurende die voorspellingsperiode aanhelp.
Mark vir klein elektriese voertuie: beperkings
Hoë vervaardigingskoste, 'n gebrek aan laai-infrastruktuur en angs oor die omvang belemmer die markgroei
Die uitgawe wat geassosieer sal word met die implementering van infrastruktuur om die hefboomwerking van elektriese voertuie te help tesame met die onderhoudskoste daarvan belemmer markgroei. Die swak duursaamheid van laai in batterye veroorsaak gereelde laai van die voertuie wat geriewe en toerusting benodig wat daarvoor benodig word. Die koste van batterye, toerusting en installering van infrastruktuur wat vir EV-voertuie benodig word, beïnvloed die groei van die mark negatief.
Klein elektriese voertuigmark: Geleenthede
Tegnologiese vooruitgang, regeringsondersteuning en toenemende innovasies in EV-bedrywe bied geleenthede vir markgroei
Die tegnologiese vooruitgang en die implementering van kommunikasietegnologie in laaistasies sal uitstekende geleenthede vir markgroei bied. Afgesien hiervan, sal regeringsinisiatiewe om die CO2-vrystelling van konvensionele voertuie te beperk die fokus van die mense na elektriese voertuie draai wat geleenthede vir die mark sal ontlok. 'n Potensiële innovasie van selfbesturende elektriese voertuigtegnologie sal 'n winsgewende geleentheid bied vir die globale uitbreiding van die mark vir elektriese voertuie.
Klein elektriese voertuigmark: uitdagings
Die bou van die infrastruktuur wat nodig is om in die groeiende vraag na elektriese voertuie te voorsien, stel 'n uitdaging vir die wêreldmark
Regeringsbeleid om laaistasies te begin en infrastruktuur te bou wat bevorderlik is vir die hefboomwerking van EV's, lei tot 'n massiewe vraag na hierdie voertuie. Die laaidrade en toerusting sal in oorvloed nodig wees om voorsiening te maak vir al die EV-verbruikers. Die uitputting van konvensionele brandstof het gelei tot 'n verskuiwing na brandstofdoeltreffende voertuie wat die vraag na elektriese voertuie laat styg. Die installering van infrastruktuur en die verskaffing van voldoende toerusting om aan hierdie buitensporige eise te voldoen, sal 'n uitdaging wees.
Die koste van infrastruktuurbatterye en laaitoerusting stel 'n uitdaging vir markgroei in
Die logistieke uitgawes verbonde aan die bou van infrastruktuur en die verskaffing van toerusting vir laai is aan die hoër kant. Hierdie faktor beïnvloed bekostigbaarheid terwyl dit ook die aanbodkoers tot 'n mate verlaag. Dit hou 'n uitdaging vir die mark in, aangesien sy effektiewe hefboomwerking ook hierdeur geraak sal word.
Klein elektriese voertuigmark: segmentering
Die wêreldwye mark vir klein elektriese voertuie word in hierdie navorsingsontleding verdeel in voertuigtipe, tegnologie, voertuigklas, voertuigrittipe en streek. Die voertuigtipe word geklassifiseer as 2- of 3-wiel-, passasiersmotors en ligte handelsvoertuie. Die tegnologie sluit hibriede elektriese voertuie, inprop-hibried elektriese voertuie, battery elektriese voertuie en brandstofsel elektriese voertuie in. Die voertuigklas bestaan uit luukse en middelprys. Die tipe voertuigaandrywing word verdeel in voorwielaandrywing, agterwielaandrywing en vierwielaandrywing.
Onlangse ontwikkelings
In Julie 2020 het BSES Yamuna Power Limited en EV-motors elektriese voertuig-laaistasies in menigtes gebou.
In Julie 2021 het ChargePoint Holdings, INC., 'n verskaffer van e-mobiliteit met 'n Europese sagtewareplatform verkry.
Klein elektriese voertuigmark: Streekslandskap:
Asië-Stille Oseaan-streek oorheers die wêreldwye mark vir klein elektriese voertuie
Die Asië-Stille Oseaan-streek oorheers die wêreldwye mark vir elektriese voertuie gedryf deur die grootste groei van EV-laaivoertuie. Die groeiende vraag na bekostigbare EV's, die regering wat brandstofdoeltreffende voertuie onderskryf, en die verbetering van infrastruktuur vir die hefboomwerking van EV's het bygedra tot die buitensporige vraag na elektriese voertuie in hierdie streek. Die vinnig stygende ekonomie in hierdie streek lei ook tot uitbreiding van gevorderde tegnologie en grootskaalse elektrifisering en veroorsaak sodoende markgroei hier. Europa volg as die tweede grootste vervaardiger van EV's vanweë die uitgebreide bestaan en opkoms van sleutelspelers in hierdie streek. Die aanvaardingskoers van EV's en brandstofdoeltreffende voertuie hier is hoog, wat markuitbreiding buitensporig aanwakker.
Lees ons ander verslag:
Global Specialty Polymers Market Industry Growth Factors, Dynamics and Forecast 2028 - MarketWatch
Global High Performance Rubber Market by Type, Size, Share, Growth and Forecast 2028 - MarketWatch
Opmerkings
Plaas 'n opmerking